Prince - Cindy C. Lyrics

Author: DreamPirates | Last Updated : 2020-07-16 13:32:48
Prince - Cindy C. Lyrics

Film/Album : The Black Album
Language : NA
Lyrics by : NA
Singer : Prince
Composer :
Publish Date :


Song Lyrics :

Prince
The Black Album
Cindy C.
Yeah!

This song's about a high-class model over in Paris, France (Oh Cindy C.)
If I get a camera, tell me will U dance? (Will U play with me?)
If I take a picture in the middle of the night (Oh Cindy C.)
Will U funk with me, sugar? (Will U funk with me?)
Say it's alright, come on (Say it, say it)

CHORUS:
(Cindy C., play with me)
(I will pay the usual fee)
Ah Cindy C. (What's it gonna be?)
Will U play with me? (What's it gonna be?)
(Cindy C., play with me)
(I will pay the usual fee)
Ah Cindy C. (What's it gonna be?)
I'll pay the fee (Cindy C.)

Super-fine heifer, U're so bloody vogue (Super fine)
I knew U would be trouble (trouble, trouble) from the word go (go, go)
I'll give U 7 sips of elderberry wine (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7)
Maybe we'll unlock the secrets of your mind

CHORUS

The passion's in the mix (Serve it up, Sheila)
Drink it quick Cindy – shit!
Where'd U get that beauty mark?
Baby, U and I should be undressing

Don't all girls look the same?
They don't? Oh, what a shame
Cindy, Cindy - I'll pay the usual fee
What's the matter, don't U like me?

(Poppy, tell me what it's all about)

I'm talkin' 'bout a long crucial leg
(Cindy C. – listen 2 me)
Girl, if I have 2 beg
(She's so tired)
I'ma see U in your birthday suit 2night
(Look at me)
(She doesn't look as good as I do)
I'm sure U're quite intelligent
(U think she does, but think again)
(See? How 'bout that?) (Ha, ha, ha)
A whiz at math and all that shit
But I'm, I'm a tad more interested in flyin' your kite 2night
(Look at her, she can't even walk in those shoes)
(I can walk better than that)
(She can't even dance)
(I would put somethin' on her she ain't never seen before)
Baby, is that alright?
(Cindy C.)
Oh Cindy C., will U play with me?
I'll pay the usual fee

2 organ solos 2 go

Oh Cindy C. {repeat}
(Yeah)

Oh Cindy C., will U play with me?
Oh Cindy C., I will pay the fee
Ah Cindy C., will U play with me?
Ah Cindy C., I will pay the fee

Help me! (Ah shit)
Uh!

Excuse my savoir-faire
But baby, I'm dyin' 2 take U everywhere (Oh yeah?)
I wanna show U 2 my friends (Ha ha ha)
Because baby, U're the living end (Tell me now)
Baby, U have a debt worth winning
I can feel your ice is thinning
Like a frozen pond in spring (Woo)
Your furry melting thing awaits me (Ah)
Your furry melting thing awaits me and my 6-string
(Oh Cindy C., will U play with me?)

(Cindy, where are U?)
Come on Cindy (Oh my God)
Come on Cindy (Wait)
Don't U wanna play with me? (Uh yes, no, wait)
Don't U wanna play with me? (Yes)
What's the matter with me, Cindy? (Nothing)
Ahhh!

Shockadelia!

Oh Cindy C., won't U play with me?

{Rap from "Music Is The Key" by J.M. Silk}
Music is the key 2 set yourself free
From depression, drugs and increasing poverty
The key is 2 the lock, the lock is on the door
The door has a knob that U never turned before
The jack, use the jack, it opens up the lock
Cuz there's the key 2 unlock the body
Place it like that 2 open up the door
The d

Tag : lyrics

Relative Posts

Rom Rom Full Song Lyrics in hindi

Rom Rom Full Song Lyrics in hindi


The song lyrics Rom Rom from the bollywood movie The Body, The movie features Rishi Kapoor, Emraan Hashmi, Sobhita Dhulipala & Vedhika in leading roles.
Hotel California Song Lyrics - Eagles

Hotel California Song Lyrics - Eagles


Hotel California Song Lyrics Sung and written by Eagles and compose by Don Henley, Glenn Frey and Don Felder. song published on Oct 18, 2015.
Silent Night lyrics - Destinys Child

Silent Night lyrics - Destinys Child


estiny's Child (Beyoncé Knowles) - Silent Night, Album: 8 Days Of Christmas(2001), Columbia Records (SONY BMG MUSIC ENTERTAINMENT)
Blue Jeans lyrics - Lana Del Rey

Blue Jeans lyrics - Lana Del Rey


Blue jeans, white shirt Walked into the room you know you made my eyes burn It was like James Dean for sure You're so fresh to death and sick as ca-cancer
Rap God Lyrics - Eminem

Rap God Lyrics - Eminem


Rap God Lyrics - sung by Eminem published on Nov 27, 2013.
Black Magic - Little Mix

Black Magic - Little Mix


Black Magic Lyrics - Little Mix
Chandelier Lyrics -  Sia

Chandelier Lyrics - Sia


Chandelier Lyrics - by Sia published on May 6, 2014.
Let It Go - FROZEN

Let It Go - FROZEN


Let It Go - FROZEN sung by Idina Menzel . published on Jan 30, 2014.